Wednesday, May 6, 2009

不能睡的夜晚

今天又上晚班 最近晚上都不能入眠
除非太累 我才能睡 时间完全颠倒
今天Joyce Chia(我小学的朋友)也上晚班
刚刚工作完了 飞机退出起飞了
顺便过去找找她聊聊天
突然想喝Starbucks的咖啡
每次到Starbucks我都会叫Ice Blended Mocha
所以这次也不例外
现在已经是凌晨四点了 还不能睡
再加上喝了Starbucks的Mocha 更惨
前阵子我去应征了一份工作 一家台湾代理运输公司
这家代理公司在台湾拥有前三名次列
而且全球都有办事处 包括欧美国家
但是我拒绝的 到底我的决定是对是错呢
我真的不知道 上个月的工资很少
这个月不知道怎么活了
我不能去逛街还有买自己想要的东西 越想越郁闷
我决定了明天去找一份兼职
唯有牺牲自己的休息时间 白天再做一份工作
祝我好运吧

4 comments:

Chris.Christie said...

why u reject that job??I think if u change to that job can learn more knowledge~~Anywhere good luck to you!!Anything I can help you??Just let me know,take care ur healthy ^_^

Anonymous said...

don make ur life too hard...
if got any good opportunity...
y don have a try...
maybe u will get something better than now...
but anyway...just remember be happy =)

Anonymous said...

你可别把身体给熬坏啊。。
自己想要的东西是永远买不完的。。
多多钱都不够。。

St3ph3ni3 said...

Christie
Actually i was regret to rejected the job.. Anyhow,just look for others.. Hope will get a nice job soon.. Thanks for you.. Long time didnt meet up you.. Miss you guys so so much..

NZ
Thanks for your comment ya..
I will take care myself..
Steph will happy always..You too.. Hope to see you on 20JUNE.. Our NS gathering.. Haha

Jiao
我会好好照顾自己的身体
谢谢你啦
你也是哦 保重哦